اخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

محمد بن راشد: حمایت مستمر ما از ابتکارات کتابخوانی ناشی از اعتقاد ما به اولین پیامی است که از بهشت ​​بر ما نازل شد: «بخوان»

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، در هشتمین نشست خود در امارات با قهرمانان چالش خواندن عربی دیدار کرد. در این مراسم، احمد فیصل علی و سلیمان خمیس الخادیم به عنوان برندگان اول این مسابقه معرفی شدند.

اعلیحضرت ضمن تبریک به این برندگان به دلیل موفقیت، پشتکار و تلاش در این چالش، از آنها خواست به خواندن ادامه دهند. همچنین از والدین و معلمان این دانش آموزان به خاطر ایجاد انگیزه در آنها تقدیر کرد و گفت که این مسابقه بزرگترین نمایش کتابخوانی به زبان عربی در جهان است و می تواند فرهنگ جدیت، سخت کوشی و عشق به مطالعه را در دانش آموزان تقویت کند.

اعلیحضرت شیخ محمد تأکید کرد که حمایت مستمر از ابتکارات کتابخوانی ناشی از این باور است که اولین پیامی که از بهشت به ما رسیده، کلمه «بخوان» است و راز پیشرفت ملت‌ها و جوامع در عمق فرهنگ و دانش آنهاست. این نشان می دهد که ایشان به اهمیت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در توسعه جوامع باور دارند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا